Rahsia & Peluang Tambah Pendapatan dari Internet

BERKONGSI TIPS DAN PANDUAN MEMBINA PENDAPATAN SAMPINGAN MELALUI INTERNET DARI RUMAH

Kursus Perniagaan Internet 3-dalam-1

Thursday, November 30, 2006

Panduan Asas Membina Blog

Memulakan perniagaan di internet tidaklah sukar sangat seperti anda sangkakan. Anda juga sebenarnya boleh membuat wang dengan hanya memiliki blog anda sendiri, selain laman web.

Panduan Asas Membina Blog ini dihasilkan oleh salah seorang usahawan internet yang berpengalaman dan berwibawa, iaitu sdr. Zulfadli bin Sudin atau lebih dikenali dengan panggilan Smartusaha ataupun Smartzul.

Alangkah baiknya jika anda memiliki blog sendiri. Tapi bagaimana?

Jika itu masalah anda, buku ini dapat memberi jawapannya.



Siri Kit Blogger Malaysia siri 1 oleh Smartzul ini bukan sahaja menjawab segala persoalan anda... bagaimana nak buat blog? Macam mana nak daftar? Copy & paste banner dalam blog? nak letakkan kod affiliate dan adsense? nak upload banner, malah ianya akan membimbing anda bagaimana untuk membuat wang dengan blog anda tersebut!

Rahsia untuk berjaya....adalah dengan menuntut ILMU.

Salam kejayaan
Zakir Darus

2 Comments:

At 2:48 PM, Blogger Dr.Love said...

Wah.. nama domain kita hampir hendak sama la.. hehe JOMBERNIAGA.com/blog awk punya jombisnesonline.blogspot :D

 
At 4:04 PM, Blogger zakir said...

Labanon,

TQ kerana sudi ke laman blog saya. Saya berbangga orang famous spt Labanon singgah di laman saya, jika sudi linkkan blog saya dalam blog anda. Saya dah pun masukkan link anda di blog saya.

abg zakir
pandan jaya
http://vacationterengganu.blogspot.com

 

Post a Comment

<< Home